Translate

28 Ocak 2014 Salı

Göçebe

Şimdi sesler kulaklarımı biraz daha tırmalıyor... Şimdi biraz daha nefret ediyorum her şeyden... İşte bu yüzden tamda şu anda pusuya yatmış sessizliğimi bozuyorum. Onu karanlıklara gömüyorum. Seninle beraber artık ona da itaat etmiyorum. Önüme karşı koyulmaz olarak sunduğun tüm engelleri bir bir yıkıyorum. Çünkü ben artık biliyorumki senden daha güçlüyüm. Hayatım şimdi darmadağan; bir yanım orda bir yanım burda... Gönlüm göçebe... Tutulmayan sözlere, yaşanmayan aşklara göçebe... Düştüm; elimden tutup kaldıracak yok ama artık gerekte yok. Şimdi kendim kalkabilirim. Sen yaşa burda ben oraya gidiyorum...  

2 yorum:

  1. Güçlüysen eğer başaramayacağımız, yapamayacağımız hiçbir şey yoktur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle mücadele edebilmek, pes etmemek çok önemli...

      Sil