Translate

22 Aralık 2013 Pazar

Gelmeyecekler gelse keşke...Gelse de beraber ağlasak...


 Çaresizliğimi deva bulmayan ellerde arıyorum bende...
Nereye sürüklendiğimi bilmeden küsüyorum
                                                   küsülmemesi gerekenlere...
Çoğu kez elim kolum bağlı kalıyor işte,
   İçimi nereye akıtacağımı bilmeden çırpınıyorum...
Deva nerededir kestiremiyorum,
         Ne yapsam bilemiyorum,
                           Açmaz bu, açılmaz kapıların ardındaki sır,
Ne yapacağını bilmemek ne büyük talihsizlik...
Aman ne çaresizlik, umarsızca deniyor buna.
          Ben kendi yaramın dermanı olamamışken,
Neden çırpınırım ki başka gönüllerin refahı için...
          Meçhul...Benim gibi onlarda meçhul...
    Gelmeyecekler gelse keşke...
Gelmeyeceğini bildiklerin ansızın gelse...
Devayı bilsen de yokluğu ne işe yarar şimdi...
   Gelmeyecekler var ya işte onlar...
Onlar keşke gelseler de...
                                         Beraber ağlasak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder