Translate

17 Aralık 2013 Salı

En son güçlüydüm ama sonrasını hatırlamıyorum...


Sanırım o ojeler bugün silinecek...Silmelisin ya! İçinde ne varsa söküp attığın gibi onları da söküp atmalısın. Birde ağlıyor musun? Bak olmadı bu; rimelin aktı, dudakların şişti, gözlerinden bahsetmiyorum bile; perişansın...Kelimeleri kullan; ağlamakla neyi çözüyor insan... Acına, yüreğindeki sızıya söz geçiremediğini biliyorum; biliyorum bilmesine de neyi değiştirdi gözyaşların? Bak; şimdi daha çok hasta oldun, daha çok kırıldın, yoruldun, parçalandın, hiçlendin. Benliğin şaştı, eski neşen kalmadı, içinde yeni yeni filizlenen duygularını öldürdün...Arın artık, hadi be canım; yüzünü yıka, üstüne bir de güzelce uyu... Uyu ki yarınlar yeni bir gün olsun... Yaralar sarılsın; biliyorum yaran hiç geçmeyecek, biliyorum; sadece kabuk bağlayacak... ama sen güçlü oldukça ayakta kalacaksın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder