Translate

5 Aralık 2013 Perşembe

Neden HAYATA YÜRÜMEK...?

Öncelikli soru şu olmalı: Neden senin blogunun adı HAYATA YÜRÜMEK...?
Evet zaten hepimiz hayata yürüyoruz ve bu yolu istesekte istemesekte hep yürütülmeye mecbur bırakılmışız. Her geçen gün, alınan her karar bu hayata atılan bir adım...Ne pahasına olursa olsun yürüdüğümüz bir yol... İşte benim tanımım bu; ne pahasına olursa olsun hayata yürüyenlerdenim... Karşıma ne çıkaracağını bilmesem de yaşadıklarımdan ders alarak ilerliyorum... Bazen yorulsam da önüme çıkan engelleri bir bir siliyorum... Kolay mı? Değil, elbette...Diyorum ya mecburuz, vakit dolana dek bu hayatı yaşamak zorundayız...Aldığım en büyük ders; hep iyimser bakmak gerektiği, her şeyin kötü tarafını gördüğünüzde mutlu olunamayacağını anladım...Ölüme, ayrılığa, özleme, yalnızlığa boyun eğerek, aldığım her nefes için şükrederek yürüyorum hayata... Ve blogumun amacı:Yürüdüğüm bu hayatı paylaşmak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder