Translate

12 Aralık 2014 Cuma

Teşekkürler...

Merhaba,
Uzun soluklu bir aradan sonra sizinle hayatımda olup biten güzel şeylerden bahsetmek istiyorum...
Heyecanla vereceğim haber ise.....
Bu ay 2 tane edebiyat dergisinde yazılarım yayınlandı. Hemde "2"
Bu dergilerden 1.si "Uludağ Üniversitesi Edebiyat Fakültesi" tarafından hazırlanan "İncir Çekirdeği Dergisi" Yazın hayatına başlamamda elimden tuttukları için onlara sonsuz teşekkürler... Bana inanıp dergilerinin ilk sayfalarında yer verdikleri için özel bir teşekkür daha....
2.si ise ilginç içerikleriyle ve geniş yelpazesiyle birçok yazarı bir araya getiren "Kültür Çıkmazı Dergisi" onlara da özel bir teşekkür, ben emeklerken elimden tutup yürümeme yardımcı oldukları için...
Şuan ki mutluluğumun tarifi imkansız... Küçükte olsa hayallerime adım atmanın, bir başlangıç yapmanın mutluluğu içerisindeyim. Bana destek olan ve hep inan insanlara kucak dolusu teşekkür daha...
Dipnot: Belirttiğim dergileri "İSSU" uygulaması ile app olarak indirebilir ve mobil okuyabilirsiniz. Bakmanızı tavsiye ediyorum. Bana değer verip okuyanlar iyi ki var. Vesselam...
Bakınız: http://incircekirdegidergisi.weebly.com/
http://kulturcikmazi.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder